tack alla för en underbar dag!

Denna dag har varit den aboslut bästa i hela mitt liv, =) tack alla!

Dagen började med att jag öppnade mig en cider, gick ut på ballen och rökte morgonciggen,
mamma höll på spy då hon såg mig dricka kl.10 på morgonen :P haha, men jag höll själv på spy också :P
sen så kom Anna och hämtade mig så vi åkte på polisstation och hämtade mitt pass,
sen åkte jag på axtopret och köpte cigg för första gången :D

Elle,Elin och Nadja satt hemma hos mig då ja kom hem,
så då sminkade Elle mig "jääättteeefint" och sen satte dom på mig EMOkläder!!! haha så jag såg ut.
sen började mina uppdrag,
först skulle jag fixa gratis buss, och de kirrade jag på en gång :D när vi kom på stan så var mitt nästa uppdrag att fråga 10 killar om jag fick ta dom på röven, och jag fixade de också :D men sen pallade jag inge mer, så då satte vi oss på torget och hade picknick på marken, fast vi hade en filt :) HELVETE VAD ALLA KOLLA!

Sen de roligaste var ju att jag fick sätta mig MITT på torget och hade en skylt där de stod "BEHÖVER PENGAR TILL ÖL, KASTA VATTENBALLONGER 5 KR " och vet ni vad, jag tjäna ihop 55 kr :D

nää, jag har haft de sjukt kul, även om kvällen slutade i migrän... som vanligt :P

BILDER KOMMER! tyvärr...!! hoppas ni får er ett gott skratt, men jag visar mig aldrig på stan igen!!
puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: madde

fan så himla härligt =)

hhaha x)

2009-08-04 @ 13:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0