snälla. inte sjuk igen.

Roligt, jag vaknade upp med världens halsont och snuvig näsa,
så nu blir det bara att dricka hostmedecin och äta halstabletter tills på torsdag,
för i Stockholm ska jag inte vara sjuk!!!

Nu är Ullis på väg hit med Adam, jag ska vara barnvakt medans dom är på dop,
det blir såå mysigt så. :) sen ska dom fira min 18årsdag idag istället för imorn,
passar på då dom är inne i stan, :) och passar på då alla bröder är med.

Jag är super trött just nu, så när alla har farit ska jag lägga mig och sova igen,
även om det inte bli försen kl.1 kanske.. men det blir nog bra ändå.
sen ska jag duscha, måste verkligen raka benen, dom ser hemska ut!!
sen ska jag väl göra nå tårtor med mamma, sen vid 8 ska jag vara med Anna.
Hon ska fira 12slaget med mig, för då blir jag 18! :D

Jag längtar hur mycket som helst, och det är tack vare Elle,Anna och Elin,
dom ska kidnappa mig klockan 1, så det kommer bli roligt,
fast kommer börja dricka redan på morgonen :P  ska inte vara nykter då jag ska skämma ut mig,
OM jag ska skämma ut mig, men känner jag dom rätt så.. :P

Nä, nu måste jag hämta en halstablett, sen gå på toa innan Adam dyker upp.
Älsklingen,

Ha en bra dag, :) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0