oj , vad längesen!

Nu var det verkligen längesen jag skrev här,
men min bortförklaring denna gång är faktiskt att jag inte haft någon dator.
Och nu när den är lagad så är internet cp, det slår bara av ibland, och då när jag väl kommer in på internet vill jag kolla alla andra saker. men jag ska försöka bli bättre ändå. :)

Jag är sjuk!!! igen! som vanligt.. hosta,feber,huvudvärk, svårt att andas och de där som jag alltid lyckas få på sommaren. eller iaf en gång om året. det är faktiskt väldigt jobbigt, men vi har varit väl förberedda här hemma, vi har både pencelin och cocilana som jag nu börjat äta. så på 3 dagar ska det vara bättre.. så jag får väl hoppas!

Igår var jag på Dildoparty, det var sjuuukt skoj, och de gick faktiskt åt lite pengar ;)
Elle tvinga mig att köpa, hahha ;) hon kommer tillåme betala en sak. lite kul faktiskt!
Men jag hade det iallafall trevligt, även om jag inte var den som var mest kry där.
så hoppas jag inte smittat någon av er :P
Sen vid 10 så skulle de andra ut på krogen, men jag kände att jag inte orkade,
så jag fick skjuts av dildotanten till stan, där jag sedan tog bussen hem! :)

Nu är Nova här och leker rövare,  :)
Hon sov här inatt, men så tråkigt att jag inte kan vara uppi henne, men jag vill ju inte att hon ska bli sjuk,
fasters lilla stjärna!

Vad kan man mer skriva? skolan har kommit igång för fullt och jag är redan less! mina möten har förståts också kommit igång,.. hinner inte ens gå en vecka i skolan innan folk vill prata med mig.. suck!
men nu har de också varit så att mitt schema har varit helt cp. har inte ens stått med på klasslistan i alla ämnen.
så nu vet jag inte om jag får närvaro eller frånvaro på lektionerna. ojoj!

Nä, nu ska jag ta och lägga mig under ett täcker och tycka synd om mig själv,
eller kan vi lika gärna hoppa ut från balkongen på en gång! ;)

Puss


Kommentarer
Postat av: jhoanna

haha, dildotanten! ;)

2009-09-02 @ 11:31:10
URL: http://jyhana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0