Dålig uppdatering...igen!

Nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera.. men jag har inte haft tid, sitter aldrig vid datorn..
jag är mest ute med Anna, vi åker runt runt runt och gör allt möjligt. men det är trevligt,

Idag så dog du, Vila i evig frid. :( <3

I fredags var jag ute på sommardroskan för första gången,
men det sög totalt.. bara småfjortisar där.. (men vad är egentligen jag då?) : P
men det var väl kul ändå, full var jag.. fyfan. . inte varit så full på läääänge kan jag lova.
eller okej, inte sen sundsvall : P

nu är jag , mamma och brorsan hos Ullis och alla mina bröder.
Vi ska äta middag här, så det blir bara mysigt.
Ikväll vet jag inte vad som händer, antingen stannar jag här i Sörmjöle eller ligger jag hemma..
Men det blir ganska skönt de med, förutom att jag inte har någon dator... det suger!!

Idag så fyller också Elle 19 år :D
ETT STORT GRATTIS TILL DIG BÄSTA VÄN <3


Kommentarer
Postat av: Miia

Vem har dött?? :(

2009-08-14 @ 15:29:36
URL: http://blogg.vk.se/miia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0