yes!

Nu har jag varit dålig på att skriva här igen ser jag,

I tisdags så vart det lite öl med vänner,
vi hade riktigt kul,
vattenpipa,singstar och bara kul.

Igår så började vi soppdieten här hemma,
jag fick inte i mig soppan mamma köpt på påse,
och inte heller de där pulvret.
så igår åt jag frukt, och bara frukt!
Men nu ska mamma börja göra vanlig soppa,
och det tycker jag om.

Idag gick jag till dagiset och pratade som sommarjobb,
och vet ni vad,
JAG FICK DET :D
Jobbar 15 juni - 3 Juli,
3 augusti (min 18årsdag) - 14 augusti,
men tog ledigt den 4de augusti så ja kan dricka då ja fyller år :D
Känns hur bra som helst att få dra in lite pengar,
även om det blir mycket jobb i sommar.

Nu ska jag till Ullis snart och intervjua Edvin och Adam,
det är nå skolarbete,
väldigt konstiga frågor :P
"nu slår jag stolen,kände stolen att jag slog den" :P HAHAHA
men men..

Nu ska jag söka dom där förbannade bananerna,
hejdå!

Kommentarer
Postat av: jenny

HAHA antar att dom där frågorna hör till ULS? vi har haft exakt samma frågor när vi hade ett arbete i det :P, sjukt konstiga frågot. jag kan lova att du kommer få roliga svar.. iallfall ifall du skulle göra på mindre barn :P

2009-04-16 @ 16:57:10
URL: http://jjjm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0