Tisdag,

Nu har jag inte skola försen nästa tisdag,
känns skönt,
tar ledigt två dagar nu,
har annat att göra än att vara där känner jag,
är så skol trött,
så passar på då jag ligger bra till i allt :)

Ikväll blir det först att åka till Anettes nya lägenhet på nydalahöjd,
sen blir det att träffa anna vid halv sju :)
kanske träna lite,
men har sån jävla träningsvärk sen i söndags.

Sen på torsdag blir det fest på nydala,
alla kan komma dit tycker jag :D
blir roligt med mycket folk,
sen på fredag måste jag fixa lite folk,
Anette har inflyttnigsfest och ville att jag skulle komma,
och ta med mig folk :D
någon som är peppad?
så troligtvis blir de fest 2 dagar i rad,
men vet inte än om jag orkar dricka på fredag,
har typ inga pengar denna månad,
Nova ska ju döpas och allt :)

Nu tror jag att jag ska lägga mig och se en film,
och sova lite innan det bär av till m-hem.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0