Snart helg,

Nu är det inte alls länge kvar till helg,
det känns verkligen jätteskönt,
även fast jag bara gått i skolan onsdag och torsdag denna vecka.
Sen nästa vecka går vi bara mån-tis,
 sen på onsdag ska våran klass fara och köra fångarna på fortet på magazone,
det blir svin kul :D

Nu är det inte länge kvar,
tills du också försvinner ur mitt liv,
Det känns jobbigt,
Men det finns inte så mycket att göra åt det.

Varje gång jag ser dig är det som att få en kniv i hjärtat,
det är sjukt hur man kan sakna någon som man svikit så mycket,
det var år sen nu, 
du gjorde rätt i att lämna mig,
men det var mitt största misstag,
att svika någon så bra som du är/var.

Ge mig en öl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0