så härligt,

Det är så jävla varm och skönt här i Valbo, (utanför gävle)
25 grader varmt och bara chill med Anna,
idag har vi varit på köpis, Ikea och sedan ätit värsta glassen,
banana split, banan, glass,grädde,topping stössel och något mer ;)

sen nu ikväll blir det att ta en liten prommis,
sedan se film :)
Och imorgon ska vi in till gävle tror vi,
sen på kvällen/natten ska vi se film,
vi ska vara uppe hela natten så vi sover i bilen ist ;D
blir att köpa energidrycker :P

Har köpt en liten present åt mamma också,
en massa blockljus,
she love it!
lite mammakär är jag faktiskt.

Och sen måste jag säga grattis till Nadja som fyller 21 idag ;D
tråkigt att jag inte kan vara med men vi peppar droskan om några helger,
Då blire kul!
och då ska Elle dricka också,
äntligen!

Hoppas jag får träffa Nova snart också,
saknar henne,
och när Annas kusinbarn var här saknade jag henne ännu mer,
för Alexander som han heter var bara en vecka yngre än Novis,
men vi får ses i veckan.
då får jag träffa Elle också,
bäste vän,
Älskarer,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0