onsdag - en bra dag idag!

Nu är allt fixat och klart för imorgon,
alkohol till mig lisa och thess!
blir hur bra som helst.

Idag har varit en bra dag,
har träffat massor med folk som ja inte sett på länge,
först träffade jag Märta och hennes kompis Erika,
sen på stan så var jag med Elle,Thess och Elin först,
sen kom Anna.
gick in på skopunkten och träffade Anette och Svea.
Sen innan jag och Thess åkte hem tog vi en rök med Cissi och Hea.
Jag hoppas du inte sviker mig imorn Cissi ;)

Sen åkte vi hem till Thess,
och jag hittade en fin klänning som jag ska ha imorn,¨
och som jag kanske ska låna på Novas dop =)

Men nu är jag trött,
har varit igång hela dagen,
och klev upp 8 i morse.
så nu ska jag sova!
adjÖ!!

Nova, min fina tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0