Måndag, skola igen,

Usch vad hemskt det var att kliva upp i morse,
jag kände bara hur jag ville ligga kvar i sängen.
men men,
annars gick skolan bra,
fick veta att vi är lediga på onsdag,
och sen slutar vi tidigt på torsdag ist. för 15.40,
YEES!

Nu kom vi precis hem från Elle, Nicke och Nova,
gud vad stor Novis blivit,
hon växer så det knakar,
men duktig är hon,
hon kan redan sitta själv i soffan,
och är jättestadig med huvudet,
Faster är så stolt över hjärtat mitt!

På onsdag så ska jag nog vara med Elleoch Nova,
om det inte blir några ändringar
det ska bli kul,
förra onsdagen så gick vi på stan,
sen satt vi på apberget och mös med Nova,
så hon slapp ligga i vagnen hela tiden :)

Nu ska jag gå och se cops med mamma.
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0