lyckan varade inte länge,

Detta började som min bästa dag i skolan,
Jag fick MVG på min novell analys i svenskan,
förra året gick jag ut med IG i svenska,
och nu ligger jag på VG,
Det känns hur bra som helst,
Sara har stärkt mitt självförtroende som fan,

Men du,
du har förstört min dag,
Hur kan någon sjunka så lågt?
Jag vill aldrig mer höra ditt namn i min närvaro,
För jag tänker inte fälla några fler tårar för din skull,
Vet inte ens vad jag ska skriva,
är tom på ord.


Ikväll ska jag ändå ha kul,
känner bara att jag behöver få prata med någon,
hoppas du är där ikväll..

Jag,Jenny och Anna ska se på talang 2009,
det blir kul,
kanske äta gott också!
Ska ha kul, kul ,kul !!!

Puss, men inte på dig,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0