lördag - helt slut!

Idag fick jag för mig att gå ut och gå,
och det kan jag lova att jag gjorde,
mamma skjutsade mig till Nicke och Elle,
där hämtade jag upp Nova och satte henne i barnvagnen,
sen GICK jag hem.
tog en timme drygt.
hon vaknade på Haga så fick stanna var tredje min och stoppa in tutten,
annars skrek hon bara.
Men svettig är jag,
och RÖD!
Jag är en tomat i ansiktet,
nästan lite pinsamt. :P
men men,
det var riktigt skönt alltså!


Nu ikväll ska jag vara med Annasötrumpan,
bara ta det lugnt,
helt slut i kroppen också,
men det kommer ju synas på vågen sen också,
så det är roligt!
Nu kanske jag gått ner 7kg ;)

Nu ska jag byta på Nova innan Nicke och Elle kommer hit och ska äta middag,
jag tror hon har lite bajs där! :)
Låg och prutta huuur mycket som helst i vagnen,
fin fina Nova!!
Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0