God kväll!

Denna kväll har varit rolig,
jag , Camilla och Anna målade en fiiiiiiin tavla till Dolle som fyller 60 idag,
kan bara säga att vi borde verkligen bli konstnärer ;)
Sen så sjöng vi lite singstar också,
så nu är min hals döööööööd!

Fick ett mail nyss av min lärare,
hon ville prata med mig eye to eye efter lektionen imorgon,
vad har jag nu gjort? ;P
tror det är om betygen eftersom jag frågat tidigare vad jag ska göra för att få VG.
så jag får hoppas det är om det.
annars äre väl du ditt lilla äckel som gått och sagt massa skit.

men annars då,
imorgon blir det helkväll med Anna och kusin,
se på talang 2009, det får man ju ej missa ;)

men nu allihopa blire film,
sen sova lite.
godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0