Fredag,

Jag är trött i huvudet idag känner jag,
tror jag börjar bli sjuk.
Var ute och gick med Fifty i 1 timme idag,
det var väldigt bra gjort,
men det blåste som fan kan ja lova.

Nu kommer snart Anna hit,
hennes moppe funkar nu så då följer väl jag med henne och åker ett tag :P

Soppan idag vart asgod,
Mmmm..
Har redan gått ner 4 kg,
och det har gått två dagar,
det är riktigt bra.

Mamma suger,
hon smygäter när inte jag är hemma,
igår åt hon tydligen en halv fryspizza av Fredde :P
Men bara hon inte äter när jag är hemma så ^^

Snart ska Nova döpas,
Lilla älskade du,
vi har haft det så mysigt i veckan,
och på lördag får jag ha dig heeeela dagen!
LÄNGTA!


Kommentarer
Postat av: Kimmie

vilket smile :D

2009-04-23 @ 09:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0