äntligen lov,

Dagen började hur bra som helst,
Våran klass och ADklassen for och körde fortet på megazone,
det var ju huuuuuur kul som helst,
dubbelt så roligare än skit bodaborg som jag hatar.
men svettig vart man kan ja lova ;P
sen åt jag och Lisa på frasses,
gick runt och tittade lite sen åkte vi hem,

Sen skulle jag träffa Anna,
och då sprang jag faktiskt lite grann också,
ska förövrigt börja träna nu,
sen så har vi spelat pingis hela kvällen,
jag äger ut henne totalt! :D
Så då vart man ännu mer svettig,
sen sprang jag hem från Anna också,
tog en paus då jag träffade  Thess och Viktor.
Men det är skönt att börja komma igång nu,

Sen nu så äre ju lov,
det ska bli riktigt skönt,
hoppas det blir någon träning på simhallen nästa vecka,
men det beror väl på hur kontaktpersonen jobbar, :)

Jag och mamma ska börja med soppdiet nästa månad,
blir soppa varje dag,
lunch och middag, (förutom i skolan) ,
vi ska först och främst tävla om 10 kg,
men vi vet inte vad priset blir än ;)

Imorgon kommer Nicke,Elle och Nova hit på middag,
om nu Elle mår bättre, :)
Då får jag mysa med Novisen ett tag,
Dom ska vara glada att jag så gärna ställer upp som barnvakt, NÄR SOM HELST!
För Nova är  den finaste på denna jord.

Nu ska jag fortsätta mysa med kisse och vovven som ligger i min säng och ska sova med mig inatt,
mamma har stängt dörren för Magnus jobbar så hon har Fifty.
Men det blir mysigt,
lite trångt bara,
Guy är ganska stor!

Jag älskar dig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0