Torsdag!

Hallå! :)

Gårdagen var nog den tråkigaste dagen i skolan hittils.
Vi skulle redovisa, jag HATAR det, jag klarar det verkligen inte.
Så jag,Amanda och Felicia gick till läraren och sa att vi vägrade,
vi kunde inte , vi vågade inte. så vi slapp :D nästan!
VI fick redovisa för Svenska läraren, Lotta och En bibliotikare,
men då var det inte lika jobbigt längre,
så det var ju tur.

Sen så igårkväll så var det absolut mycket trevligare,
först träffade jag Anna, sen kom Johan, sen kom Elin och Robban,
Jag och Elin sjöng singstar hela kvällen, det var skit skoj :D
"vem är du, vem är jag, levande charader" HAHAHAHAH!!


Jaja, nu är det en ny dag med nya möjligheter,
sitter här och försöker få i mig en macka,
bråkar med lillebror, sånt som man bara måste göra!
Har laddat hem en film som jag och Amanda ska se på håltimmen :)
Om hon nu kommer till skola vill säga,
annars kommer jag fara hem...

Nee, nu ska jag försöka få tyst på katten som piper för att mamma sitter ute och röker,
sen ska jag göra mig klar för skolan..suuuuck!
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0