Tisdag!

Hej!

Har inte skrivit här på ett bra tag ser jag nu,
men det har varit fullt upp..

Helgen var bra,
I fredags vart det party,
det var hur kul som helst.
även om kvällen inte slutade så bra...
I lördags så var jag med min kusin.

Jag lovade mig själv att jag skulle plugga i torsdags,
men har bara dragit fram det hela tiden.
Nu har jag prov om 2 dagar och har inte ens rört boken.
63 jävla sidor dessutom.
det suger!!!

Igår var jag på bio med min kontaktperson och såg patrik 1,5.
Kan väl säga att den var sådär,
ganska seg men väldigt rolig.

Nu så sitter jag och Amanda och lyssnar på musik och ser på svensson svensson ;)
Det är vår roliga lektion ;)
Och senare ikväll ska jag till Ullis och hälsa på syskonen och Adam som fyllde
tre år i fredags :)
Min stooooora pojke!
Älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0