Tisdag!

Hallåja!

Idag har jag varit nervös, och inte bara lite.
träffade min nya kontaktperson för första gången idag.
 men det gick bra och hon verkar också  vara bra :)
Så det här blir nog bra,
känns väldigt skönt för jag har väntat så jävla länge nu!

Annars har dagen varit ganska bra faktiskt,
och jag har helg imorn. långhelg,
ledig torsdag och fredag, känns förbannat skönt faktiskt :D
då blire ferra hoppas jag!
någon som är pepp? ;)

Nu ska jag och Lisa redovisa engelska för läraren!

puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag är lätt på att festa i helgen!:)

Har utvecklingssamtal imorgon och på torsdag har vi något på sagagallerian och sen har vi också helg!! :D

2008-10-14 @ 16:44:08
URL: http://nadjat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0