Söndag!

Hej!
Nu ska jag skriva mitt första inlägg dårå,
Helgen har varit helt finnemang,
och jag har varit nykter också!

Fredag var jag med några kompisar och spelade guitar hero, såg på idol,
 snöng singstar och hade det bara allmänt trevligt, dock lite huvudvärk som vägrade släppa
men det gick bra ändå. :)

Igår så for jag , min kusin och Anna och hyrde två filmer och köpte massa snacks,
det var mycket trevligt, satt och feta oss hela kvällen :)
Så med andra ord, en lyckad helg utan alkohol,
men nästa helg blir det andra bullar ;)

Jag hoppas jag kommer orka uppdatera bloggen ganska ofta iaf.


Jag älskar dig, hur mycket som helst! <3

Mitt liv,  Mitt allt,  Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0