Onsdag!

Hej och hopp!

Carro glad idag, mycket glad,
vi ska göra ett projektarbete och jag och min lärare hade en
överenskommelse,
Jag lovade henne att om jag och Lisa får vara tillsammans
så skulle jag redovisa inför en hel klass i 10 min..
Jag ångrar överenskommelsen redan men va fan,
jag ska klara det, jag måste klara det :D

Annars så har veckan bara varit lugn,
Igår var jag och Anna ute med hennes moped,
vi började på maieberg, fortsatte sedan till haga där
jag träffade Frida och hennes kompis Karro.
Vi gick in på Preem och pratade lite med Pia,
sen for vi vidare till Ålidhem och träffade lite folk där,
sen tillbaka till Haga, skulle till farfars gravsten.

Och om några timmar har jag helg :D :D :D
Utvecklingsamtalet är inställt för min handledare
är sjuk!! känns skönt att bara ha lång helg. :)

Rest in peace Farfar, vila i frid,
I himlen får du ett underbart liv. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0