Måndag morgon.

Mamma skrämde livet ur mig i morse,
Jag trodde jag hade försovit mig, hon trodde jag skulle ta
bussen som gick halv åtta, så kvart över sju skrek hon att min
buss gick om en kvart,
haha, men jag skulle ju ta halv nio bussen,
så då hade jag en timme på mig att göra mig klar,
tack och lov för det!

Nu är jag iallafall på skolan och väntar på att lektionen ska börja,
tror vi har engelska...suck!
har inte tränat på läxan heller..
30 glosor, tror hon verkligen vi ska kunna det?

Min kisse sov med mig inatt,
hon är ju bara världens mysigaste! ♥


Kommentarer
Postat av: madde

Hoppas det gick bra med glosorna :p



Aww** Bella e så söt<3

2008-10-07 @ 14:36:23
URL: http://candychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0