Helgen!

Hej och hå!

I torsdag fick jag samtalet jag väntat på så länge nu.
SOC har hittat en kontaktperson,
gud så skönt :)
Ska träffa henne på SOC på tisdag!
Nervöst, jotack!
Sen i torsdags kväll var jag med Anna och spelade guitar hero,
jag klarade det på expert, jag är fan bääst :D

Sen igår så fortsatte gutiar hero spelandet med Anna,
sen for vi ut och gjorde staden osäker :)

Idag så tog jag det bara lugnt,
bakade hallonmuffins :D
supergoda,
på tal om det så ska jag nog ta en nu !
Sen for vi till Nadja,
träffades hennes lilla söta misse!
jag minns när min var så liten,
nu är hon stor flicka,
fast ganska liten ändå juue!
Och kvällen var chill.

Imorgon ska jag bara ligga hemma och se på film,
och sen klaga över att det är skola på måndag. ( min vanliga söndagsrutin)

Nää. nu ska jag se high school musical 2 (som jag inte sett än)!!
pussbaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0